Thursday, November 26, 2009

IKAW AG RO MGA SOFTDRINKS




Kainang agahon
Sa akong pagbugtaw
Hadumduman ko ro isaeang ka panamgo—
Panamgo nahanungod kimo.

Mayad siguro hay isugid ko
Ugaling hay medyo nahuya ako
Ag nahadlok nga basi ma-mis-interpretar mo.

Sa akong damgo
Ikaw hay anggid sa Coca-Cola,
Bukon eang ro ing eawas
Kundi pati man ro ing ugali,
Royon ay bangod, “cool ka lang,”

Anggid man ikaw sa Pepsi.
Ro imong pagkatawo hay iresistable
Ngani nga ako hay guina-uhaw kimo, permi!
Ro imong kinaiya hay Pinoy nga Pinoy guid,
Matsa Pop Cola—hamueain guid sa iba!

Bangod kara
Kon kaiping ka
Ako hay perming nakabati it hutik halin sa akong angel de la guardia:
“Akbayan mo na.”
“Indi pwede,” rason ko kana, “mainit kasi.”

Mayad eang ay may 7-up
Nga nagapahagan-hagan…

Pero akon nga guinakuebaan
Ro oras nga magrebelde ro akong kaugalingon
Ag eumumpat sa kantil nga nagasinggit:
“Aaaaaaaaaaaahhhh!” (read: Express yourself, take the Dew!)

Ay, mabudlay guid ‘t a
Ro “magpakatotoo” sa sitwasyon nga makara.
Kapin ay ka-date ko ro akong princesa,
Maeag-ok eon lang ako it Sprite
Agod indi guid hidunlan
Biskan pa nga nagapanamgo
Nga mangin imong Coca-cola.

Huo, “ang sarap sigurong maging Coca-cola mo.”

No comments:

Post a Comment

Bisan pa nga Maeayo Ka

Sa akong pagtueog

Guina-damgo ku ikaw,

Masadya ag puno it pag-eaum.