Wednesday, April 17, 2013

Kunta


Kunta hay tama si Einstein
 Nga mahinay 't a do adlaw magtunod una sa inyong sanib
Agud sa rato hay bisan paalin eon lang
Ako kimo hay maka-anib
Ag bukon nga kita hay magsub-eang
Sa daean nga makitid nga paeanta nga nataeangan
Ku tawo nga umaeagi kumo daean 't a ku maila ag matulin nga marae
Nga ginahamdum na nga isumsuman sa sangka lapad nga Emperador
 Kaibahan si Sartre ag Wittgenstein.

Kunta hay may kaisog ako sa pagsabat
Sa imong pangutana nga kon ham-an
Nga ako kimo hay pirmi eang ginahidlaw
Nga kon imo nga huyapon, maabo nga bes kita naga-iba sa matag-adlaw
Tumaeagsahon eamang rong tini-on sa akon nga panan-aw
Nga ikaw pirmi ko nga maka-ibahan
Akon nga pamatyag, madasig 't a ro haponanon magbaktas sa nakatungdan
Akon nga pangamuyo kaanib ko ikaw makaron, hin-aga hasta sa katapusan
Kunta mangin raya man rong imo nga pamat-bat. 


No comments:

Post a Comment

Bisan pa nga Maeayo Ka

Sa akong pagtueog

Guina-damgo ku ikaw,

Masadya ag puno it pag-eaum.